اختلالات یادگیری و مقابله با آن

این تحقیق آماده روانشناسی در خصوص اختلال یادگیری بوده و به صورت رایگان می توانید آن را دانلود نمایید. در این تحقیق آماده همچنین با انواع روش های پیشگیری و یا درمان اختلالات یادگیری آشنا می شوید، روش های ورزشی و روحی و نیز تغذیه مناسب تا حد زیادی می تواند اختلالات یادگیری را کاهش دهد. در ادامه خلاصه ای از این تحقیق آماده در خصوص اختلالات یادگیری ارائه شده است..

اختلالات یادگیری و مقابله با آن
این تحقیق آماده روانشناسی در خصوص اختلال یادگیری بوده و به صورت رایگان می توانید آن را دانلود نمایید. در این تحقیق آماده همچنین با انواع روش های پیشگیری و یا درمان اختلالات یادگیری آشنا می شوید، روش های ورزشی و روحی و نیز تغذیه مناسب تا حد زیادی می تواند اختلالات یادگیری را کاهش دهد. در ادامه خلاصه ای از این تحقیق آماده در خصوص اختلالات یادگیری ارائه شده است.

 اگر اختلالات یادگیری د‌رست ارزیابی نشود‌ تأثیر بالقوه‌ای روی عملکرد‌ ناسازگارانه‌ی فرد‌ د‌ارد‌ و د‌ر حوزه‌های چند‌گانه‌ی زند‌گی ضعف ایجاد‌ می‌نماید‌.

مجتمع آموزشی غیردولتی اوج , بهترین مدرسه :مهرآباد

اختلال یاد‌گیری چیست؟

یک اختلال یاد‌گیری به وسیله متخصصان بهد‌اشت روانی و پزشکی به عنوان یک اختلال عصب زیست شناختی و یا اختلال پرد‌ازش زبان تشخیص د‌اد‌ه شد‌ه که به وسیله عملکرد‌ مغز به وجود‌ آمد‌ه است.

ریشه‌های اختلال یاد‌گیری

انواع زیاد‌ی از عملکرد‌های غیرعاد‌ی مغز وجود‌ د‌ارند‌ که می‌توانند‌ منجر به یک اختلال یاد‌گیری شوند‌

 

ناتواني هاي حافظه و راهبردهاي آن

ناتوانایی یادگیری و به خاطر سپردن انطباق یابی ارگانیسم را افزایش می دهد1. این درحالی است که یکی از اجزای مهم فرآیند یادگیری حافظه است.

علل بروز اختلالات یادگیری

عوامل پیش هنگام و قبل از تولد

عوامل بعد از تولد عبارتند از:

مسمومیت سرب

نارسایی های تغذیه ای

محرومیت های محیطی

عوامل فیزیولوژیک مؤثردر بروز اختلالات یادگیری

عوامل بیوشیمیایی مؤثر دز بروز اختلالات یادگیری

عوامل آموزشی مؤثر در بروز اختلالات یادگیری

انواع ناتواني هاي يادگيري

تشابه اوليه كودكان مبتلا به ناتواني يادگيري ، عدم قدرت آنها در يادگيري است اختلاف ميان اين كودكان تنها زماني خود را نشان مي دهد كه انواع ناتواني هايي كه به آن مبتلايند طبقه بندي شود . استفاده از دارو درماني و آموزش هاي خاص در درمان اختلالات يادگيري كودكان موثر است.

بسیاری از افراد مبتلا به اختلالات یادگیری و اختلالات اضطرابی از پیوستن به یک گروه کمک کننده و سهیم کردن مشکلاتشان و موفقیت هایشان با دیگران سود می برند. خانواده در بهبود بیمار مبتلا به یک اختلال اضطرابی اهمیت زیادی دارد. اگر خانواده تمایل به بی اهمیت دانستن اختلال داشته باشد یا خواستار بهبودی بدون درمان باشد، فرد مبتلا رنج خواهد کشید.

در این بخش از سایت گروه ترجمه تخصصی البرز تحقیق آماده در خصوص اختلالات یادگیری و مقابله با آن را دانلود نمایید.